Option Trading Kalkylblad Journal


Excel-kalkylblad. Det här är gratis Microsoft Excel-kalkylblad för att alla ska använda och manipulera för din personliga ekonomi. Om du ser ett fel eller förslag på hur mina mallar kan förbättras, låt mig veta och jag uppdaterar dem om jag håller med dig. Jag kan berätta för dig Hur man skapar en ny design med excel-formler för att passa dina mäklare kommissioner om du behöver hjälp Om du använder en av dessa och vill tacka mig med en donation kan du använda den här knappen och min e-postadress. Excel-kalkylblad är min månadsvisning av vinster plus branschfördelning av innehav tillsammans med min vinst eller förlust tal per aktie Jag använder Yahoo för all information om industrier och delindustrier. Jag tycker att det är viktigt som en del av min näringsidkar s journal för att spåra var jag Jag är inte bara i lager men också hur varje alternativhandel strömmar. Vissa positioner kan ta sex månader eller mer från början till slut och utan att spåra varje handel från att sälja satser och sedan ha aktieutdelningen tilldelad mig och äntligen sälja Med ett täckt samtal på det tyckte jag att det var för lätt att släppa spår med var jag var samtidigt, med utsikt över toppen av min månadsutveckling hjälper mig att påminna om att det är den stora bilden som betyder att du förlorar pengar på ett alternativ Handel betyder inte att jag är överallt. Jag hittar det här kalkylbladet ett av mina bästa verktyg för att kontrollera emotionella svängningar som vi alla känner för att arbeta på aktiemarknaden. När branschuppdelningen ingår i samma uppfattning hindrar jag också att ladda upp till tung i en Industrin, oavsett hur hajlig jag är på den. RETURN ON INVESTMENT NAKED PUTS. Den bifogade Excel-kalkylbladet hjälper mig när du skriver nakna satser Jag granskar alla alternativ med premium, strejk, antal kontrakt och återstående tid för att bestämma vad min Return on Investment Avkastning kommer att bli Vid analys av varje optionsavtal jämför jag vilken strejk och premie som är det bästa valet för mig Om det underliggande lageret är mycket volatilt kan jag lätt se att försäljningen sätter bra ut ur pengarna ger en avkastning jag kan vara knap py med den reducerade risken Om det underliggande lagret inte är väldigt volatilt kan jag lätt se att jag behöver hoppa över det och flytta till ett annat lager för granskning När jag väl har bestämt lager och strejk kan jag prova olika priser där jag ska sätta min gräns för premien som tjänar mig avkastningen jag söker efter var och en av dessa steg har blivit automatisk för mig och jag kan vända ett halvt dussinval på mindre än en minut för att göra ett väl genomtänkt beslut. Denna kalkylblad har fortfarande en massa tidigare alternativ recensioner där som exempel på vad jag har gjort. RETURN ON INVESTMENT COVERED CALLS. Jag använder det bifogade Excel-kalkylbladet för att hjälpa mig när du skriver täckta samtal. Jag använder den mycket som kalkylbladet ovan, men för täckta samtal istället Av på Excel Spreadsheets. Keep en personlig option Trading Journal. Learn från varje Alternativ Trade. Option Trading Tips 4 - Att hålla en personlig option Trading Journal - kan vara den mest utmanande av de fyra tipsen, eftersom det på ett sätt kräver det mest disciplin. EN Personlig handelstidskrift Really Ugh. Det är ganska mycket vad min egen reaktion brukade vara. Jag misslyckas. Jag har alltid haft bra poster när det gäller detaljerna i mina enskilda handlar. Och mina personliga kalkylblad var en glädje att skapa och en källa av stolthet. Men vad jag alltid motsatte var att sätta ihop och inkludera omfattande anteckningar om handeln - till exempel min rationale för att inleda handeln, vad det här priset, varför det förfallodatumet, vad mina bekymmer var, vilka justeringar skulle jag överväga om det underliggande lagret gjorde det här eller det och några andra faktorer och överväganden som var relevanta för varje enskild handel. Varför jag började hålla en optionshandelstidning. På ett sätt snubblade jag på kraften och fördelarna med att upprätthålla en handelsdagbok när Jag började dela detaljerna i mina personliga affärer på veckobasis med Leveraged Investing Community. Det är en sak för mig att berätta allt jag vet om att använda alternativ för att förvärva verksamhet av hög kvalitet Es till mycket rabatterade priser eller för att generera hög avkastning på lågrisk lager. Men det är en annan sak helt och hållet om jag visar dig vad jag pratar om med nuvarande verkliga exemplen. Att visa mitt eget alternativ trading dagbok har varit en fantastisk - inte för att nämna populärt undervisningsverktyg och förmån för leveraged Investing Club. Eftersom medlemmarna i Leveraged Investing Club inte bara kan titta över min axel och titta på hur jag implementerar principerna för leveraged investment men de kan också lära av mina misstag när jag ibland misslyckas Att följa mitt eget råd från tid till till mig. Fördelar med en Trading Journal. Vad jag tyckte mest förvånande var att det här lärarverktyget som syftar till att hjälpa andra handlare med sina egna resultat faktiskt gjorde mig till en bättre näringsidkare och investerare. Och snabbare att börja hålla detaljerade dokument, noter och andra tankar om var och en av dina egna affärer, ju snarare kommer du att upptäcka samma sak för dig själv. Du blir en bättre näringsidkare och investerare eftersom du kommer att vara annons ägarhandlare och investerare. Uppdrag och investeringar. Målet med Leveraged Investing är att ta de bästa egenskaperna hos handel och investeringar och kombinera dem till ett strukturellt fördelaktigt tillvägagångssätt eller en metod för att bygga reell och bestående rikedom på aktiemarknaden i en accelererad takt. handling av att artikulera dina tankar kommer inte bara att förtydliga dessa tankar - det kommer också att leda till djupare insikter och epiphanies som du annars aldrig skulle ha upplevt. Skapa din egen option Trading Journal. How du går om att skapa och behålla din egen personliga handelstidning är helt upp Till dig självklart bör du anpassa det så att det är bekvämt och fungerar för dig och det kan vara så enkelt eller så utförligt som du föredrar. Jag har några förfrågningar om en kopia av kalkylbladet jag använder för min handelsdagbok jag Bara laddat upp det till servern så var så snäll att snaga en kopia om du är intresserad Det är inte det mest eleganta kalkylbladet men det gör vad jag behöver Jag har aldrig varit en stor Excel kille, så jag var tvungen att Använd brutal kraft för att göra några saker klar.2014 Uppdatera Slutligen en webbaserad handelskatalog med fullständig statistik och automatisk handel Import Head över till StockTradingToGo. Här är några detaljer om kolumnerna. Exekvering Ett medelvärde av kolumnen KR Multiple Denna formel måste ändras varje dag för att inkludera de senaste raderna. Totala PL Summan av kolumnen JP L. Trade Används just för några beräkningar senare. QTY Antal aktier. Köpskurs. Sold Säljespris. Initial Risk Dollars i riskzonen baserat på den ursprungliga stoppmötet Kommission för båda sidor Av den handel jag har bestämt mig att beräkna utifrån antalet aktier som anges i kolumn EP L Den faktiska PL, inklusive commission. R Multiple PL dividerad med Initial Risk. Vinster Detta beräknas genom att dividera kolumnen R Sum W L med kolumn A Traditioner Jag använder det här för att lista fel som gjorts på handeln eller något annat som är värt att notera. På jobbet Detta ger mig en uppfattning om hur mycket pengar som var i position Det är helt enkelt QTY kolumn E dividerat med Köpt köppris Observera att detta inte är korrekt för shorts men det är tillräckligt nära för statligt arbete. PL Den procentuella avkastningen på handeln PL dividerad med på Arbete igen, inte exakt för shorts. Initial Risk Bara berättar hur långt mitt stopp var från min post i procentuella termer. WL Berättar om handeln var en vinnare 1 eller en förlorare 0 Detta Används av nästa kolumn, Sum W L. Sum WLA totalt i WL-kolumnen Detta används i kolumnen Wins.

Comments

Popular posts from this blog

Trading Först Timmars Strategier

Trading Binary Alternativ Pdf Viewer

Uk Skattekonsekvenser Of Us Optioner